Sweet

Idag har jag vart i skolan och det va väll nice :)
Sen skulle jag till banken och J följde med mig dit..
Efter det gick vi och fikade på Café & Konditori Bellman.
Sen såg jag OnOff och va bara tvungen att gå in där...
Och självklart slutade det med att jag ville ha en ny dator när jag såg alla mini-pc.. Jag vill ha en rosa!!

Jag ska försöka sälja min bärbara dator nu då..
Ska vilket fall som helst köpa en mini-pc som jag kommer ha mycket användning av i skolan i och med UF
Men också till alla andra uppgifter vi får i skolan så en mini-pc är ju perfekt,
dessutom så blir det ju lättare för mig att blogga :D
What ever... Ska inte sitta här o tjata om det..

Men nu ska jag ner o handla lite mat med mamma.
kanske skriver nå mera sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0