Måste bara få ur mig allt

Lördags: Första gången på flera veckor jag dricker..
Vilket slutar i katastrof.. Utkastad från krogen kommer inte ihåg ett piss..
Spyr ner hela mig på bussen hem nån ser till så jag kliver av där jag ska.. däckar förmodligen på vägen hem från bussen..

Vaknar upp nerspydd i duschen. GRATTIS! jag har legat för golvbrunnen i duschen så allt vatten har runnit ut i hela lägenheten.. Har nu orsakat världens vattenskada som kan komma att kosta min mamma mycket mer än vad hon har råd med..

Jag kan inte sova längre.. Allt gör mig ledsen.. Allt skulle vara så mycket bättre om jag inte fanns...
Jag är fan världens sämsta dotter...

Och till råga på det så kan jag inte komma på någon som jag kan prata med.. Pallar inte belasta alla andra med mina dumheter och problem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0