Sovdags

Efter en lång dag med hårt slappande och halvsovande framför tvn så ska jag gå och sova.

Imorgon ska jag åka till strängnäs och träffa pappa lite och förhoppningsvis lite trevligt folk
men innan jag åker så ska jag pallra mig upp hyffsat tidigt för att packa och färga håret :)

Nu har jag dessutom smyg tittat lite för mycket på Criminal minds säsong 6 :P
Man har ju bara fått se till avsnitt 2 på tv här i Sverige och som vanligt blev jag extremt nyfiken haha!

Kommer ihåg när jag inte klarade av att vänta på att få se avsnitten av The Vampire Diaries så jag laddade ner hela säsong 1 och nu fuskar jag med säsong 2 igen hihi fast nu laddar jag ju inte ner längre utan kollar på en hemsida helt gratis, där har dom kommit upp till avsnitt 7säsong 2 :P

Vill ni veta vilken sida jag pratar om så är det bara att fråga :)

Men nu ska jag sova, natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0