Idag

Jag jobbade i natt så jag kom hem vid kl 6 men somnade inte förens vid sju eftersom jag kände mig tvungen att läsa lite ur Snabba cash (som säkert alla redan vet.. men för er som inte vet är den skriven av Jens Lapidus).

Jag spenderade typ nyss 1 timma i duschen.. Så jävla sköööönt! Ny rakade ben och så :p Sen så körde jag värsta mini spa grejen med body scrub och mjukgörande cremer.
Innan det käkade jag pizza, as nice, men käkade inte hela så funderar på att köra snuskgrejen o värma den i micron hahaha!

Sen när jag har gjort det ska jag nog titta på Vägen till Eldorado, eller någon annan skojsig film!
Men som det ser ut nu: I sängen med pizza och kolla Eldorado! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0