Sen jag va liten...

Sen jag va liten har du fått mig att antingen gråta eller hata mig själv varje dag.
Tar med mig på dina hor resor till främmande män när eran skilsmässa knappt gått igenom?

Är det så man tar hade om sitt barn?
Det finns aldrig mat i varken kylen, frysen eller skafferiet...
Vill jag äta måste jag betala för det själv.

Sen när du väl har köpt något så är det fortfarande jag som måste laga mat och skit till dig...

Jag är fortfarande ett barn... Det är du som ska ta hand om mig och inte tvärt om!

Jag vill inte bo hos dig längre men jag kan inte flytta till pappa för det funkar inte med skolan.. 
Jag vill bara flytta hemifrån så jag slipper träffa dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0