FUCK!

Nu ska jag snart gå och lägga mig och försöka sova en liten stund, för att sen gå till skolan..
Ska käka frulle också :)
Har sovit så extreemt jävla piss dåligt i natt så vill egentligen bara stanna hemma :(
Meeen det får jag inte för då får alla ADHD på mig... 


Ska snart ringa Ungdomsmottagningen också.
Det är ju viktigt att boka tid och gå dit med jämna mellanrum så att man inte är smittad med nått!
Och om man skulle va det så upptäcks det ju om man går dit med jämna mellanrum :)

Så flickor och pojkar(?) GÅ till Ungdomsmottagningen!
Man kan vara smittad utan att själv veta om det och ni vill väll inte föra vidare någon snuskig sjukdom?

Sist men inte minst.. ANVÄND KONDOM! :D

Så söta.. men så hemska :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0