GLAD!!

Idag lovade min mamma mig att jag ska få en hund!!
Ja, jag vet jag inte är 5 år längre men jag har velat ha hund sen jag visste vad det va för nått.. Alltså sen jag va typ 1 år :)

Så om jag går ut och går med henne varje dag i 1 år (förutom torsdagar och dom helgerna jag är med pappa) så ska jag få en hund :) Eller jag får lov att köpa en för egna pengar innan jag flyttar hemifrån så det är awsome!

Jag är lycklig, lycklig, lycklig just nu :)

Hade vart ännu lyckligare med kärlek dock.. Men det lär ju aldrig lyckas så ehm aah jag får se till o tjata på morsan lite extra om att få hunden liite tidigare så har jag den iallafall :D

Och då har jag en ursäkt att slippa träffa ER :)

Saknar Robban en del :(

Men nu ska jag äta och sen gå och sova :)
Har vart ovanligt hungrig o skit den senaste tiden :s kanske för att jag har börjat käka frulle :D
Jaja.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0