Komma igång lite kanske?

Nu är det så att jag har varit sämst på att uppdatera men kände för att komma igång igen :)

Oavsett om någon läser eller inte så kan det ju vara kul och skriva lite iallafall.
Dåså, det här har hänt på sistone:
  • Jag går kvar i skolan och det går väll som vanligt men nu är det bara typ 3 månader kvar sen tar man studenten så man ska väll egentligen inte klaga.
  • Jag har nytt jobb, som administrativ assisten på Norrmalms stadsdelsförvaltning, känns riktigt bra faktiskt. :D
  • Dessutom har jag skaffat mig en pojkvän, världens bästa är han!
  • Utöver det så har jag typ sagt upp kontakten med gamla kompisar som jag känner att jag inte vill ha kvar.
  • Har klippt mig också, riktigt skönt måste jag säga att få ha den här frissan igen!
Ja juste, på torsdag nästa vecka ska Linda och jag till City of Glenn och röja,
det enda vi har fixat/bokat är en tur och retur biljett
sen boende fixar vi där nere som det ser ut just nu :)

Då kan det kanske vara kul att följa bloggen,
om hon och jag inte gör en ny eftersom vi har en lista på 99 saker vi ska göra 2011..
Kan ju vara en kul idé att blogga om det???

Ja, men det var väll allt för den här gången :)

Här kommer en bild på nya frisyren också:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0